پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3493
-
الف
+

آخرین وضعیت جسمانی سه بازیگرسینمای ایران

خبرهایی از وضعیت جسمانی فردوس کاویانی، ملکه رنجبر و زهره صفوی را در این گزارش بخوانید.

خبرهایی از وضعیت جسمانی فردوس کاویانی، ملکه رنجبر و زهره صفوی را در این گزارش بخوانید.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به اهمیت جایگاه هنرمندان پیشکسوت، خبرهایی مبتنی بر  حال جسمانی و فعالیت‌هایی از سه هنرمند پیشکسوت را ادامه می‌خوانید:

ملکه رنجبر:

پرستار این بازیگر در خصوص وضعیت جسمانی این روزهای این بازیگر اظهار داشت: این روزها ایشان وضعیت جسمانی مناسبی دارند، اما از حال روحی خوبی برخوردار نیستند و امیدوارم که تا چند روز آینده وضعیت روحی ایشان بهبود یابد.

زهره صفوی:

زهره صفوی، بازیگر در خصوص علت دوری این روزهایش از سینما گفت: فقط من نیستم که بیکارم، این روزها پیشکسوت‌های زیادی کار نمی‌کنند.

وی ادامه داد: من هنوز حاضرم کار کنم، اما کسی به سراغم نمی‌آید و پیشنهادی ندارم، شاید این اتفاق به این دلیل می‌افتد که در سینما پول و بودجه نیست و شاید هم دلیل این باشد که نقشی در رنج سنی من وجود ندارد.

صفوی در خصوص چاره این معضل گفت: مسئولین باید چاره‌اندیشی کنند.

فردوس کاویانی:

مهین کاویانی، همسر فردوس کاویانی در خصوص وضعیت جسمانی این بازیگر اظهار داشت: حال ایشان خوب است، تنها کمی ضعف جسمانی دارند که به دلیل کار زیاد بوده است و امیدوارم که بهتر شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاویانی قصد بازگشت به بازیگری را دارد یا خیر، عنوان کرد: من نمی‌دانم که ایشان قرار است تا چه زمانی بیکار باشند، البته کاویانی پیشنهادهای بازیگری بسیاری دارد، اما خودش همه آن ها را رد می‌کند تا استراحتی داشته باشد.

ه خ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر